Ana içeriğe atla

AutoCAD Öğrenci Sürümü İndir


Öğrenmek amacıyla AutoCAD i ücretsiz indirebilirsiniz. Autodesk firması, eğitimci ve öğrenciler için AutoCAD i sadece öğrenme amacıyla kullanmaları koşuluyla ücretsiz dağıtıyor. Ücretsiz indirmek için yapmanız gerekenler.

1. Autodesk in Eğitim için Ücretsiz Yazılımlar sayfasına gidin.
https://www.autodesk.com/education/free-software/autocad

2. Autodesk üzerinde bir üyeliğiniz varsa giriş yapın, yoksa ücretsiz bir üyelik oluşturun.
İndirme Sayfası Görüntüsü
3. Daha sonra indirmek istediğiniz AutoCAD versiyonunu seçin.

4. Kullandığınız işletim sistemini seçin.

5. Dili seçin.

Artık indirebilirsiniz.

Unutmamanız gerekenler.

Bir öğrenci lisansına sahip oluyorsunuz

Seçtiğiniz yazılım veya hizmet için bir Eğitim lisansı veya yetkisi alıyorsunuz ve yalnızca geçerli yazılım lisans sözleşmesinde veya hizmet şartlarında belirtilen şartlara uygun olarak eğitim amaçlı kullanılabilir.

Kurulum kısıtlamaları geçerlidir

Eğitim Topluluğu aracılığıyla öğrenciler veya eğitimciler tarafından lisanslanan yazılımlar yalnızca öğrencinin veya eğitimcinin kişisel bilgisayarına veya cihazlarına yüklenebilir.

Kurulum Autodesk Orijinal Hizmetini içerir

Kurulumda, bazı orijinal olmayan Autodesk yazılımı türleri için test yapan Autodesk Orijinal Hizmeti bulunur.

Yorumlar